понеділок, 18 травня 2020 р.

Дистанційне навчання. Українська мова (10 клас)


Тема.  Частка. Функції часток, групи за значенням. Правопис заперечних часток
1. Повторіть теоретичний матеріал про частку (підручник, ст. 210-211)
Виконайте завдання:
2. Спишіть речення. Підкресліть у них частки (однією лінією), з'ясуйте їхню функцію та значення (усно)

1. Лише мох вкриває собою оте віковічне, ніким не займане каміння. 2. Ген килим, витканий із птиць, летить над полем. 3. — Невже це ранок? — прислухається Юрій до шелесту пташиних крил і недовірливо поглядає на небо. 4. Хай не розбудить смутку телефон. Нехай печаль не зрушиться листками. Хай буде легко. Це був тільки сон, що ледь торкнувся пам’яті вустами. 5. Хіба ви і в грозу літаєте? 6. Чарівне море, та наймиліша серцю таки земля. 7. Все так же над озером мріє калина, де юність моя протекла. 8. Коли б ти навчився працювати, як бджола, скільки міг би правди назбирати у життя! 9. І все-таки не легко буть собою, коли дорога котиться з гори.
3. Стилістичний експеримент. Уставляючи по черзі частки в речення, з'ясуйте, якого відтінку значення вони цьому реченню надають
□ Це було кумедно (Невже, хіба, не, тільки). Наприклад: Невже це було кумедно?
□ Нова виставка дуже цікава (До того ж, невже, тільки).
□ Поїдемо подивимося на столицю країни (Давай, ось, навряд чи).
4. Виконайте вправу 605, ст. 211

Немає коментарів:

Дописати коментар