середа, 22 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання. Українська мова (6-Б клас)


Тема. Займенник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників
1.     Перегляньте тематичне відео за посиланням
2.     Опрацюйте і вивчіть правила у підручнику (ст. 190-191)
3.    Прочитайте текст, випишіть займенники (підказка: займенників у тексті 4) і вкажіть їх розряд за значенням. Наприклад: вам (особовий)

    За вікнами весна, тож хочу розповісти вам про її окрасу. Першими серед квітів весною з’являються проліски, підсніжники, сон-трава. Пролісок – квітка ніжна, але смілива й нетерпляча . Ще не зійде сніг, а вже крізь весняну снігольодову скоринку пнеться цупкий паросток. Одна із легенд розповідає, що в той час, коли перші міфічні люди були гнані з раю, йшов сніг і Єва дуже змерзла. Щоб її зігріти, кілька мережаних сніжинок перетворились на квіти підсніжника – провісника тепла, символу  сподівання на краще майбутнє.
         Серед небагатьох провісників весни після підсніжників, сон-трави і пролісків квапливо розправляє смарагдові листочки первоцвіт весняний. Про його популярність у народі свідчать численні назви: баранчики, божа ручка, жовтуха, зозулині черевички, ключики (суцвіття первоцвіту нагадує в’язку ключів). За легендою, то ключі весни, якими відмикають землю, щоб з’явилися квіти й трави.
4. Відновити й записати прислів’я, дібравши їхнє продовження з другої колонки. Підкресліть займенники як члени речення.
1. Навчай інших -         того за плечима не носити.
2. Хто багато робив,     тому треба мало спати.
3. Хто знання має,       і сам навчишся.
4. Чого навчишся -     той мур зламає.
5. Хто хоче багато знати,      той і багато знає.
5. Виконати вправу 502, ст. 190 (письмово)

Немає коментарів:

Дописати коментар