четвер, 2 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання. Українська мова (6-Б клас)


Тема. Числівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Уважно перегляньте відаоурок про числівник (там є підказка до третього завдання)
Самостійно опрацюйте теоретичний матеріал у підручнику (ст. 164) та виконайте наступні завдання з теми письмово у робочі зошити:

1.     Відновіть із частин прислів’я, над числівниками надпишіть кількісний чи порядковий
Сім раз відмір, а …           на неділю.
Потрібен, як …                  раз відріж.
Сім п’ятниць…                  не чекають.
Двоє третього …                не воїн.
Один у полі…                    собаці п’ята нога.
2.     Записати словами
1 ( зошит)                       1 (ручка)
2 (яблуко)                       8 (школяр)
6 (слива)                          3 (село)
2 (номер журналу)          початок о 9 годині
3. Запишіть речення. Визначте, яким членом виступає в них числівник (не забудьте про підказку у відеоуроці)
1.     Одна ластівка весни не робить.
2.     Учні шостого класу прибули о восьмій годині.
3. П 'ять по п'ять — двадцять п'ять.


Немає коментарів:

Дописати коментар