Тема. Числівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Уважно перегляньте відаоурок про числівник (там є підказка до третього
завдання)
Самостійно опрацюйте теоретичний матеріал у підручнику (ст. 164) та
виконайте наступні завдання з теми письмово у робочі зошити:
1. Відновіть із частин
прислів’я, над числівниками надпишіть кількісний чи порядковий
Сім раз відмір, а … на
неділю.
Потрібен, як … раз
відріж.
Сім п’ятниць… не
чекають.
Двоє третього … не
воїн.
Один у полі…
собаці п’ята нога.
2. Записати словами
1 ( зошит) 1
(ручка)
2 (яблуко) 8 (школяр)
6 (слива) 3
(село)
2 (номер журналу) початок о
9 годині
3. Запишіть речення.
Визначте, яким членом виступає в них числівник (не забудьте про підказку у відеоуроці)
1.
Одна
ластівка весни не робить.
2.
Учні
шостого класу прибули о восьмій годині.
3. П 'ять по п'ять
— двадцять п'ять.
Немає коментарів:
Дописати коментар